En nu..?

16 juni 2014 - Bristol, Verenigd Koninkrijk

EN nu......

ben ik weer terug in Nederland!

Mis ik Bristol? Ja.
Mis ik iedereen die ik in Bristol ontmoet heb? Ja.
Ben ik blij weer terug te zijn? Ja.

Het meest gekke is nog: ik heb vakantie..! Lekker, maar ook een beetje raar, want normaal zou ik nog tot en met juli keihard met allerlei projecten bezig zijn.

Ik ben alles hier weer aan het oppakken. Bij een terugkomdag van mijn klas in Rotterdam heb ik mijn klasgenoten weer gesproken, ik heb weer geoefend met mijn dansgroep, met een heel aantal vrienden weer afgesproken, ik heb mijn broer helpen verhuizen (uit mijn kamer vandaan naar een kamer in Leiden), ik ben weer verhuisd (al mijn spullen weer in Den Haag) en heb alweer van allerlei plannen voor de zomer. Nog geen werk gevonden helaas, of überhaupt werkervaring.. Maar ik hou goede moed, en bekijk het positief en ik geef niet zomaar op.

Ik moest wel weer mijn draai vinden hier, dat heeft ook even geduurd. Zeker in het begin toen ik nog half bij mijn ouders zat, en half in Leiden bij Mattijs. Maar nu ik mijn eigen plekje in Den Haag weer heb, begin ik mijn ritme terug te krijgen.

Ik heb alweer veel gedaan. Mijn ouders op vakantie gebracht (met kano op auto naar Friesland), en ondertussen ook weer opgehaald (uit Groningen), gefilmd en geholpen bij de prachtige theaterdansvoorstelling van mijn dansgroep Gaida (24 mei), allerlei verjaardagen van familie gevierd, monteren van de film van Gaida, nou ja etc. etc.

Amsterdam met Fiona & friends

Wat waren nou de tofste, leukste dingen die ik heb beleefd in Bristol?

• De gezamenlijke foodparty's
  • Pinhole workshop
  • Animatie module (zeer motiverende, en inspirerende docenten)
  • Wandelen in de Brecon Hills
  • panorama foto
  • Tripje naar Glastonbury & Wells
  • 48 Hour film challenge
  • Vliegen (in mijn eentje voor het eerst)
  • Met Mattijs samen de toerist uithangenCcheese met uitzicht
  • Chinese nieuwjaar vieren
  • Roller skate disco (moet je een keer gedaan hebben)met zn allen roller skaten
  • Bierkeller & The Old Duke & Hatchet Inn (metal/rockcafe kroeg & oud jazzcafe met elke avond live jazzbandje & een van oudste pubs in Bristol uit 1606)
  • Met mijn ouders naar de Clifton Bridge wandelenbospaadje omhoog

Goed, ja, dat dus. En nu ben ik weer terug van dit avontuur. Tijd voor relaxen, meer nagenieten, vakantie vieren (Folkcamp Eerde & optreden op Doe Dans), en daarna mijn laatste jaar op WDKA beginnen. Wat?! Mijn laatste jaar alweer?! Volgend jaar ben ik afgestudeerd als het goed is!!! Whaaaaaaaaaaaaa!!

(En nu ik weer terug ben in Nederland, wordt gelijk mijn fiets gejat.... fijn ... niet dus... meh!)

knutsel

Ik heb een boel dingen gezien & geleerd, nieuwe inzichten, nieuwe doelen. Nou van alles dus. Ik ben helemaal tevreden.

Wil ik terug naar Bristol? Ja.

Weer thuis thuis