Weer een weekje erbij

9 februari 2014 - Bristol, Verenigd Koninkrijk

Zo hee, de week ging snel. Misschien soms ook maar goed, want zo nu en dan een beetje heimwee. Maar ja, dat hoort erbij.

Zaterdagochtend. Ik wil douchen. Geen water. Kak. Blijkbaar hele flat geen water. Blijkbaar hele huis geen water. Nou, lekker dan. Kan ik ook mijn afwas niet doen. Gelukkig was het door een mannetje van de organisatie snel gefixed.

Deze week waren de laatste workshops bij de animatiemodule. Lekker wat testjes gemaakt in de programma's van after effects en flash. Maar ook nog een keer het traditionele animeren: tekenen met de hand. En dan met de hele groep een korte morphing animatie maken (dat is dat een vorm langzaam in een andere vorm veranderd).

Lightbox

Lol met een paar testjes van de workshops

Ik moet trouwens ook maar eens een workshop appelflappen maken, want die vallen hier erg goed in de smaak! Hihi. En zelf vind ik ze natuurlijk ook lekker. Het duurde wel even voordat ik het bladerdeeg had gevonden. En ik eet misschien soms meer aziatisch dan engels eten. Maar wel samen.

appelflappen! samen eten, samen drinken

Het chinees oud&nieuw werd nog een keer gevierd met een etentje. En karaoke! Dat gaan we denk ik wel vaker doen. Alleen het toetje viel tegen, want dat waren diezelfde 'dumplings' en die vind ik helaas niet zo lekker. Sorry! Ik heb het in ieder geval wel geprobeerd. Maar goed, het Chinese nieuwjaar is in ieder geval goed ingeluidt!

Yaaaaay!!

Maar goed, ook aan de slag, want mijn animatiefilm moet 10 april klaar zijn. Met DVD hoes en al! We hebben daarvoor zeer handige 'production schedules' gekregen. En ik probeer het netjes bij te houden, zodat ik niet veel op het laatste moment pas kan doen.
Ook met de filmafdeling zijn we ideeen aan het uitwerken. In de groep van producers, directors en writers, zijn we begonnen. Ik had 4 ideeën ingeleverd, waarvan er 2 zijn uitgekozen door 2 producers. Dat is dus best tof. We doen net alsof we echte producers etc zijn, en pas bij het pitchen van de plannen, worden de projecten gekozen die echt uitgevoerd gaan worden. En daarbij mag ik dan een van mijn ideeën regisseren. Dus ik ben in dat geval een soort 'writer-director'. En daar ben ik erg blij mee, want dat is precies waarin ik mij verder wil ontwikkelen.

Verder is bijna alles te lezen en te zien daarover, op mijn wordpress blog.

En yaaay, Mattijs komt over een maandje deze kant op!!! :D Blijerdeblij!!!
En weekje daarna komen mijn ouders op visite. En dan is het alweer bijna de vakantie (van 12 april t/m 27 april). Dus tijd gaat zeker snel, maar soms niet.

SQUIRL!!! >>

SQUIRL!!!!!

1. Ans:
    10 februari 2014
    Hoi Victoria, Zo te horen kun je al goed met stokjes eten na zoveel Chinees nieuwjaar kan het ook niet anders, hoe ziet voor jou het jaar van het paard eruit. Leuk dat je bezoek krijgt in maart en dat je je verjaardag ook in ons platte landje onder de zeespiegel viert.Ook goed dat je keuzes duidelijker geworden zijn, veel succes hiermee, toppie! groetjes Ans