Officieel!

29 oktober 2013 - Den Haag, Nederland

Het is officieel! Ik ben toegelaten op het UWE in Bristol (UK) voor 'Filmmaking and Creative Media' level 2, als uitwisselingsstudent!! Jeeeeeej!!!

UK, here I come!!

... Maar...

Het is wel spannend! En ook zal ik in Nederland wat dingen moeten opgeven: meedoen aan de jubileumvoorstelling van mijn dansgroep, en ik "mis" de verjaardag van mijn mi amore .. Gelukkig is er nog altijd Skype, en ik kan natuurlijk deze kans echt niet laten liggen!

Er zijn nog wel wat zaken om te regelen: antwoord van beurzen en fondsen, eventueel nog een aantal andere beurzen aanschrijven (geld is nodig!!), mijn huisvesting hier en daar regelen (is er nog iemand die tijdelijk een studio-appartement van mij wilt onderverhuren, in Den Haag, in een prachtige buurt, als de huisbaas dat goed vind..???), mijn beoordelingen van dit semester verschuiven (want die semesters van hier en Engeland lopen natuurlijk niet gelijk...), en een plan bedenken hoe ik alle spullen in Engeland ga krijgen.

Gelukkig heb ik nog eventjes de tijd. Al weet ik dat die tijd retesnel gaat. Om precies te zijn begint het semester 20 januari 2014, maar er is ook een introductieweek vanaf 13 januari. Kort gezegd, nog maar 2 maandjes en 1 week in Rotjeknor voor dit schooljaar.... WTF!!! (Ik dacht dat we net begonnen waren.....?)

Ik zal niet 5 maanden lang alleen maar in Engeland zitten. In april (van 14 t/m 25 april) is er een vakantie van net geen twee weken). Verder zal ik zo tussendoor ook nog wel eens een uitstapje maken. Bristol heeft een vliegveld, dus eigenlijk valt het mee hoe ver het is. En hee, hierbij nodig ik jullie allemaal van harte uit om eens langs te komen in Bristol (met misschien wel een High Tea, with biscuits).

1. Fransje:
    29 oktober 2013
    oei wat een spannende onderneming; je zult veel onverwachte zaken leren. We lezen en leven mee, Fons, Fransje