Bristol, Bristol, Bristol!!

27 november 2013 - Den Haag, Nederland

Bristol, Bristol, BristolJeeeeeej!!!

Ik ben er klaar voor!

Huisje hier gefixed (mijn broer Roman woont er tijdelijk vanaf januari), en zelfs ook een plekje in Bristol gefixed!! Op een campus!! Namelijk in het Transom House middenin het centrum van Bristol! Blijerdeblij! Bovendien had het zo moeten zijn, want deze campus ligt aan de Victoria Street :P Het is ongeveer een kwartiertje fietsen naar de school toe en ik gok 10 minuten met de bus (reisgeld zit bij de huur erbij = handig!!).

Ook wel handig: van twee beurzen bevestiging gekregen dat ze mij financieel willen steunen. Maar ik ga er nog maar eentje aanschrijven, want in Engeland is het een stuk duurder dan hier.

De overtocht is ook al geboekt: met auto met spullen, en pa, op de boot via Duinkerken naar Dover. Vertrek: 23.59 op 10 januari 2014. Aankomst: zaterdagochtend 11 januari! :D Spannend! En ik heb een erg lieve vader. Ik zal wel het eerste stuk rijden naar Duinkerken (met dropjes voor onderweg :P).

Alles dus nu zo'n beetje geregeld. Nu nog de opdrachten halen van dit semester, maar daar maak ik mij niet zo druk over. Wel wordt het nog even pittig en behoorlijk druk, want over een paar weken (3,5) is het al kerstvakantie! En na de kerstvakantie is er nog maar een week (minder zelfs...) dat ik in Nederland ben.... OMG!!!!!

De tijd gaat veel te snel! Snel maar allerlei feestjes regelen :P hehe..

Van de school zelf heb ik ook al informatie gekregen over de introductieweek en andere exchange students. Ook moet ik voor het vak 'Graphic Design' nog kiezen of ik 'type&print' of 'moving image' wil gaan doen. Van dit soort dingen krijg ik de kriebels en heb ik er erg veel zin in!

So, Bristol, UK, here I come!

(Ook gezellig, de andere 2 dames uit mijn klas gaan ook op exchange, een naar Australie, en de ander naar Manchester)

1. Ans:
    28 november 2013
    Heel spannend allemaal Victoria, maar ook leuk! Het kan ook niet anders want het is ook Victoria street!!
    We zijn net terug uit Maastricht ook een helemooie oude stad leuk om in rond te lopen.
    Hope to see you sone. groetjes Ans