Ready, set, go

1 januari 2014 - Den Haag, Nederland

Streetart

Gelukkig nieuwjaar!!! Iedereen nog heel?? (Is het echt al weer 2014...??)

En met het begin van het nieuwe jaar komt mijn uitwisseling naar Engeland steeds dichterbij..! Het is nu echt aftellen geblazen :D (nog maar 9 dagen!!)

Ik ben klaar om te gaan, dus nu is het tijd voor spullen pakken en wegwezen maar. De tijd vliegt.
Ik ben erg blij dat mijn broer, Roman, op mijn fijne plek in Den Haag past en daar dus tijdelijk woont.

In de categorie 'leuke dingen in Nederland die ik eventjes voor deze keer moet missen', is naast mijn dansgroep (met een toffe voorstelling) en mijn lieve vriend, ook het filmfestival IFFR in Rotterdam waar ik dit jaar niet heen kan. Afgelopen jaren ben ik daar steeds heen geweest, voor toffe films en voor de sfeer. Maar verder mag ik natuurlijk niet klagen want ik ga in Engeland ook een hoop toffe en leuke dingen doen en meemaken!

En hoe is het nu met mijn studie in Nederland? Die ben ik voor dit jaar aan het afronden. Gek is dat eigenlijk. Want volgend jaar, mijn laatste jaar op de WDKA, bestaat uit een Minor en een afstudeerproject! Ik zei al, de tijd vliegt.
Na de kerstvakantie heb ik nog een week, althans 5 dagen om precies te zijn. Nog een presentatie, spullen pakken en gedag zeggen. En dan rijden naar de boot, eventjes op de boot, nog wat rijden, et voila, ik ben in Bristol!

Hierbij wens ik mijn klasgenoten alvast een fijne stageperiode, en voor Lisa en Nathalie ook veel succes met jullie uitwisseling!! Ik ben benieuwd naar alle verhalen!! (kunnen we die niet op facebook posten..??)

Oh, en voor wie nog even langs wilt komen in Den Haag, nog even borrelen/kletsen/spelletje doen/touwtje springen/op de kop staan/boek schrijven/iets anders, dan kan dat op dinsdag 7 januari, woensdag 8 januari of donderdag 9 januari. Laat het me dan wel even weten :P

Een fijn jaar allemaal!

[ Gewoon omdat het kan: voor iedereen die dit nog niet kent >> Banana guy, en dit is een erg coole film >> Paperman]

1. Ans:
    11 januari 2014
    hoi hoe was de reis niet zeeziek gweest he.?is je kamer naar wens? nu nog de studenten en docenten enles in het engels,spanned allemaal hoor.
    veel plezier met het alles´ liefs en groetjes ans en gerard.we denken aan je !!!! doei